Spreker

De toekomst van Conversational Interfaces

Ben je op zoek naar een jonge, enthousiaste en inspirerende spreker voor je event? Een specialist die alles kan vertellen over de transformatie van papier naar digitaal? Die de vraag: ‘Hoe kunnen we onze klanten digitaal nóg beter van dienst zijn’ met pakkende voorbeelden beantwoord?





daangonning.jpg

Daan Gönning

Daan neemt bezoekers mee in de wereld van digitale transformatie. Zijn ervaring bij vele verschillende bedrijven, de start en het faillissement van Watermelon B.V. en zijn bovenmatige interesse in de digitale wereld maken van Daan een inspirerende spreker. Daan laat je nadenken over de toekomst. Hoe zorg je er voor dat je over vijf jaar nog steeds relevant bent? Welke stappen moet je nu zetten om over vijf jaar nog steeds overeind te staan? Welke middelen zet je daarvoor in? Welke afwegingen maak je, hoe inventariseer je behoeften van je klant en hoe zet je digitale technologieën in voor die klant? Wat zijn de kansen en gevaren? Welke valkuilen kom je tegen, welke drempels ervaar je en wat is uiteindelijk de beste oplossing?

Ontdek hoe jij digitale technologieën in kunt zetten ten behoeve van je klant. Ontdek hoe jij over vijf jaar nog steeds relevant kunt zijn, hoe jij je klanttevredenheid kunt verhogen, meer terugkerende klanten kunt verwelkomen en je omzet verhoogt.

Daan neemt je graag mee in de toekomst van Conversational Interfaces, klantenservice en digitale transformatie. 

Meer informatie of boeken?





Ik heb gewerkt met